خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

خسرو مایلی،مربی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:رکن اساسی فدراسیون دبیر و نائب رئیس فدراسیون هستند که متأسفانه در پینگ پنگ نه تنها از جنس این رشته نیستند؛بلکه هیچ شناختی نیز در رابطه با آن ندارند. وی افزود:متاسفانه بعداز گذشت یک سال و نیم از حضور زارع پور به عنوان [...]

خسرو مایلی،مربی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:رکن اساسی فدراسیون دبیر و نائب رئیس فدراسیون هستند که متأسفانه در پینگ پنگ نه تنها از جنس این رشته نیستند؛بلکه هیچ شناختی نیز در رابطه با آن ندارند.
وی افزود:متاسفانه بعداز گذشت یک سال و نیم از حضور زارع پور به عنوان رئیس فدراسیون هنوز نه من از وی شناختی دارم نه وی از من؛این درحالی است که من دارای مدرک بین المللی تنیس روی میز هستم و تا به حال فدراسیون درهیچ بخشی جهت همکاری از من استفاده نکرده است.
وی خاطرنشان کرد:‌مسئولان فدراسیون به جای کنارگذاشتن نخبگان و سرمایه گذاری پینگ پنگ باید به آنها تعامل برقرار کرد و از آنها در جهت رشد و توسعه این رشته استفاده کنند تا این رشته از سرگردانی نجات یابد؛ولی اکنون شرایط فدراسیون به گونه ای شده که یا آنها یکی پس از دیگری خود به دلیل شرایط نامناسب استعفا می دهند یا به دلیل لج و لجبازی مسئولان فدراسیون یکی پس از دیگری در عرصه های بین المللی نیز خانه نشین می شوند که متاسفانه نمی دانم در آینده چه کسی پاسخگوی از بین رفتن این رشته خواهد بود.
مایلی افزود: تمامی ما اعضای یک خانواده ایم؛ولی مسئولان باید از نیروهای خوب و کارآمد جهت عملی کردن برنامه استفاده کنند؛نه این که یک مربی تعداد زیادی سفر به همراه تیم برود و درجایی دیگر حتی شناختی از مربیان خوب داشته باشند.
وی افزود:تا به حال مسئولان جدید فدراسیون از زمان حضورشان جلسه ای جهت آشنایی و همکاری با مربیان، پیشکسوتان و اهالی این جامعه برگزار نکرده اند.
*هزینه های اضافی در کمپ اشلاگر صرف می شود
مربی تنیس روی میز اظهار داشت:کمپ اشلاگر درحالی با صرف هزینه های زیاد پیگیری می شود که هیچ کمکی در جهت رشد این رشته نداشته است.
‌این در حالی است که در گذشته با صرف هزینه های کمتر بازیکنان تمرینی را از کره شمالی را به کشورمان می آورند و مربیان خارجی نیز جهت آماده سازی تیم در کشور حضور داشتند و مربیان ایرانی نیز درکنار آنها از تکنیک های آنها استفاده می کردند که نتیجه آنها کسب مقام پنجم در آسیا در گذشته بود.
*‌هم اکنون ظلمی که به پینگ پنگ می شود به هیچ ورزشی نمی شود
مایلی گفت:هم اکنون ظلمی که درحق پینگ پنگ می شود به هیچ رشته دیگری نمی شود و همه ی اینها به دلیل حضور افراد بیگانه در این رشته است که امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و جوانان هرچه سریعتر برای حل این رشته تدابیری بیندیشند.
وی افزود:باید با به وجود آمدن وقایع اخیر به حال جامعه سی هزار نفری پینگ پنگ کشور تأسف خورد؛زیرا حواشی ایجاد شده از سوی مسئولان،این رشته را به جایی رسانده است که در بین بازیکنان اختلاف ایجاد کرده است.آنها را رو درروی هم قرار داده،این روزها وضعیت این رشته آشفته است.
*به بانوان نیز در فدراسیون هیچ اهمیتی داده نمی شود
وی خاطر نشان کرد:‌زجر کشیده پینگ پنگ هستم و سالیان زیاد است که عمر خود را در آن سپری کردم؛هم اکنون ۲ دختر من در این رشته فعالیت دارند،ولی متاسفانه سالیانه یکی دور رقابت بیشتر برای آنها درنظر گرفته نمی شود و بانوان مورد کم لطفی مسئولان فدراسیون قرار دارند و همانند آقایان از امکانات استفاده نمی کنند
 

۲ پاسخ به “گفتگوی خسرو مایلی سرمربی تیم ملی”

  1. امین گفت:

    سلام برعزیزان ورزش دوست. امیدوارم که حال همتون خوب باشه
    راستش اگه نظرمنو بخواین تمام حرفای آقای خسرو مایلی کاملا درست وصحیح است ومن به نوبه خودم حرفهای وی را تائید میکنم.آقای خسرو مایلی بهترین مربی سرزنده وموفقی هست وچندین سال است که کارشون رو به نحو احسن انجام داده.ولی چه فایده که به قول خودشون فدراسیون پینگ پنگ به آنها،ازنظرمالی به آنها رسیدگی نمیشه.اگرما یه خورده فقط یه خورده به خودمون بیایم میفهمیم که چه قهرمانایی دراین مملکت وجود داره وما نوش دارو بعد ازمرگ سهرابیم.آقای خسرو مایلی دارای ۲ دختر هستند که به نحو احسن،پینگ پنگ بازی میکنند به قول معروف:پینگ پنگ،سرعت+قدرت=دقت.برای ما ایرانیا واقعا باعث تاسف است که همچین افراد کوشا ومهمی رااز دست بدهیم.این همه ما حرف میزنیم ولی عمل نمیکنیم. به یاد شعرمعروف ما دست به دست هم دهیم به مهرمیهن خویش راکنیم آباد.همه ی اونایی که ورزش سالم میکنن دوست دارم وعاشقشونم.وبراشون از خدای مهربون بهترین آرزو هارو دارم انشاءالله…خب سرتون روهم درد آووردم خدانگهدار،یا علی مدد.

  2. لیلا گفت:

    باسلام
    به نظر اینجانب تمام گفته های آقای خسرو مایلی صحیح می باشدزیرا همیشه ما شاهد بودیم هر زمان اقای مایلی با تیم ایران در مسابقات بین المللی بوده است بهترین نتیجه را گرفته اند ولی باید به ایشان عرض کنیم آیا در ورزش کل کشور کسی در سر جای واقعی خودش می باشد؟ پس تا مشکل ریشه ای حل نشود داستان همین است و همین.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: دو شنبه 10 / 10 / 1385برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد